Verzending

Vivre La Vie levert aan adressen in NL, EU1, EU2 en EU3 landen. Helaas is verzending buiten deze regio's niet mogelijk. Neemt u in dat geval contact met ons op.

Bestellingen worden binnen 1 a 2 dagen verzonden.

Bestellingen die in het weekend worden gedaan versturen wij op maandag of dinsdag.

Bestellingen met aflever adres in Nederland wordt (indien voorradig) binnen 1-2 werkdagen na verzending geleverd door PostNL pakketservice.

PostNL komt je bestelling thuis afleveren. Als je niet thuis bent, probeert PostNL het de volgende dag nog een keer (ook op zaterdag).


Ben je twee maal achter elkaar niet thuis dan kun je het pakket gedurende drie weken afhalen bij een PostNL postkantoor of servicepunt bij jou in de buurt.

Overdag niet thuis? Geen probleem! Geef een ander adres op in de afrekenprocedure (bijvoorbeeld je werkadres) en we sturen je bestelling daar naar toe.

Let op! Een levering op een postbus adres is niet mogelijk.

Track & Trace

Wil je je pakketje volgen tijdens de verzending?Vraag dan in je bestelling om de track & trace code. Vul de track & trace code in die je na verzending van ons hebt ontvangen op: www.postnlpakketten.nl/klantenservice/tracktrace/

Verzendkosten

Bij afleveradressen in Nederland geldt:

Verzending in Nederland brengen wij € 4,95 in rekening.

Bij afleveradressen in het buitenland geldt:

Verzending naar het buitenland brengen wij €7,95 (EU1), €15,95 (EU2) en €25,95 (EU3) verzendkosten in rekening.

Voor meer informatie zie: Verzendkosten

 

Zicht bedenktermijn.

Na een aankoop  in de web shop  bij Vivre la vie   heeft u een zicht- of bedenktermijn van 14 werkdagen, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper.

Retourzendingen dient u binnen de bedenktermijn van 14 dagen aan te melden bij info@yaya-hoorn.nl. Per mail kunt u aangeven welke artikelen u wilt retourneren en eventueel de reden van retourzending.

Retourzendingen zijn voor rekening van de klant en dienen in de originele verpakking en voorzien van alle labels te worden geretourneerd. Kleding mag niet gedragen zijn.  Zodra de retourzending door ons in goede staat is ontvangen, ontvangt u binnen 14 werkdagen het geld op uw rekening. Zorgt u er daarom voor dat u alles in goede orde aan ons  terugstuurt.

U dient een kopie van de pakbon mee te zenden. Wij willen u vragen hier uw bankgegevens op te schrijven.  Doet u dit niet en is uw retourzending niet aangemeld? Dan worden deze niet in behandeling  genomen.

Onze adresgegevens voor retourzending:

Vivre La Vie
Kleine Noord 48
1621 JH Hoorn

LET OP!!!! - Producten gekocht in de uitverkoop kunnen niet retour worden gezonden, wel kunnen producten worden geruild tegen een andere maat / kleur, alleen indien nog op voorraad.                                                                      

Service

Artikelen gekocht in de online shop zijn door ons met uiterste zorg behandeld. Toch kan het gebeuren dat u na de aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Vivre La Vie raadt aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Merkt u iets op? Dan is het belangrijk dat u dit tijdig aan ons laat weten.

Wanneer de kleding in gebruik is en u vindt productietechnische gebreken, dan kunt u deze het beste zo spoedig mogelijk met uitleg en foto's via email melden bij info@yaya-hoorn.nl.

U krijgt binnen 1 tot 3 werkdagen een reactie van ons met de mogelijke service oplossing die wij u aan kunnen bieden. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend model of in overleg uw geld retour.

  Klachten die wij verder niet in behandeling kunnen nemen zijn:

- Kapotte ritsen

- Slijtage door gebruik en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

- Er kan veel voorkomen worden door de juiste wasvoorschriften te gebruiken,  Kijk daarom op de site naar de wasvoorschriften en tips

© 2013 - 2021 Vivre La Vie | sitemap | rss